Ως εδώ με τις τσίχλες στα πεζοδρόμια!
Έμαθα ότι οι atenistas καθάρισαν ένα πεζοδρόμιο στο κέντρο από τις τσίχλες! Δεν έχω θέμα με όποιους ανθρώπους αποφασίσουν να κάνουν κάτι για την πόλη τους. Και είμαι σίγουρος ότι ανάμεσα τους υπάρχουν άνθρωποι με αγνές προθέσεις. Είναι όμως μερικά πράγματα που σου δημιουργούν νευρικό γέλιο γιατί έχουν περισσότερη σχέση με κοινωνική αφασία παρά με τη θετική δράση.
Οι προτεραιότητες που θέτει κάθε ομάδα ανθρώπων δείχνει και τη σχέση που έχει ή δεν έχει με το κοινωνικό γίγνεσθαί. Δεν είναι τυχαίο ότι η δράση των atenistas περιλαμβάνει αποκλειστικά πεδία που δεν θίγουν κανέναν και ειδικά ό,τι απειλεί πραγματικά την πόλη μας. Δεν τους συναντά κανείς σε κανένα από τα μεγάλα μέτωπα της πόλης μας που προϋποθέτουν πιθανά και σύγκρουση με δήμους, υπηρεσίες, κρατικές πολιτικές. Που προϋποθέτουν να έχεις άποψη και γνώμη. Όχι ότι είναι κακό να καθαρίσεις ένα πάρκο, κι εγώ το έχω κάνει, αλλά όταν δίπλα σου ένα άλλο πάρκο εξαφανίζεται κάτω από το τσιμέντο και δεν λες κουβέντα, τότε μάλλον το θέμα σου δεν είναι η πόλη. Πολύ περισσότερο όταν ως δημότες πληρώνουμε για να είναι καθαρά τα πάρκα μας και αν κάποιες φορές τα καθαρίζουμε ή τα φυτεύουμε δεν το κάνουμε από χόμπι αλλά σαν κράξιμο και μέσο πίεσης προς τον Δήμο για να κάνει τη δουλεία του.
Ειδικά την εποχή του ΔΝΤ η επιλογή του να ξύνεις τσίχλες ή να καθαρίζεις αυτοκόλλητα από τους τοίχους, είναι δήλωση ότι ζεις σε άλλο πλανήτη. Το σπίτι καταρρέει, το φαστ τρακ κατά του περιβάλλοντος έρχεται και εσύ πλέκεις ψιλοβελονιά. Καλύτερα να πάρει κανείς θέση και να αναλάβει δράση για τα ζωντανά μέτωπα της πόλης μας και είναι πολλά. Πχ πολύ θα ήθελα να ξέρω αν οι atenistas θέλουν πάρκο ή Mall στο Βοτανικό. Γιατί τσίχλες εκεί δεν έχει και το νέφος δεν ξύνεται.
Και μια πιο οργανωμένη προσέγγιση από το: derveniotis.wordpress.com
η εικόνα με την big babol είναι όλα τα λεφτά. 🙂 έξοχα το έθεσες αν και το θέμα είναι τόσο απλό που δεν θα γινόταν να διαφωνίσει κάποιος εκτός από τους ίδιους και ίσως τον τσαγκ.
😀
Ξέρεις, αυτά που εσύ θεωρείς σημαντικά μέτωπα, άλλοι (λόγω διαφορετικών πολιτικών και κοινωνικών απόψεων) δεν τα θεωρούν σημαντικά ή έχουν και αντίθετη άποψη!
Γιατί λοιπόν, βάζεις παρωπίδες και γελοιοποιείς έτσι κάποιους ανθρώπους που έχουν ίσως διαφορετικές απόψεις και ανησυχίες από εσένα, όταν οι πράξεις τους μάλιστα δεν έρχονται καν σε αντίθεση με τα δικά σου πιστεύω!
Το θεωρείς αδιανόητο να υπάρχουν άνθρωποι με άλλες απόψεις και άλλες προτεραιότητες; Αν όλοι ήμασταν ίδιοι και είχαμε όλοι τις ίδιες ανησυχίες και θεωρούσαμε όλοι τα ίδια προβλήματα σημαντικά, ο κόσμος ή θα ήταν τέλειος ή πολύ βαρετός (και εξ’ορισμού φασιστικός)…
Όλοι κρίνονται και εγώ μαζί τους. Το σεβαστό δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να κάνει αυτό που νομίζει δεν σημαίνει ότι αυτό που κάνει δεν κρίνεται. Καθ’ ότι συμμετέχω σε κάποια κινήματα πόλης, γνωρίζω κάποια πράγματα για τους atenistas, τα οποία δεν θεωρώ σκόπιμο να αναπαράγω. Είμαι πολύ πιο κάθετα αρνητικός απ’ ότι γράφω στο άρθρο αλλά δεν θέλω να επεκταθώ γιατί σέβομαι απλά παιδιά που συμμετέχουν σε δράσεις των atenistas με καλές προθέσεις. Κατά τα άλλα το πρόβλημα είναι ότι οι atenisatas φροντίζουν επιμελώς να μην έχουν άποψη για πολύ σοβαρά πράγματα που μας αφορούν όλους. Ποτέ δεν μου άρεσε το life style όποια μορφή και αν έχει.
μας δουλευεις η δεν ξερεις τι σου γινεται?
εγω ο ανεργος θα παω να ξεκολαω τσιχλες, και ν αναβω ρεσω στην κοτζια???
θα κοιταξω να επιβιωσω, και να τουσ αλλαξω τον αδοξαστο….
αμα ειμαι φλωρος και δεν εχω αναγκη….ας βαψω και τα προβατα πουα…..
υ.γ φασιστικος θα ταν ο κοσμος…. αν δεν υπηρχε κριτικη κ σατιρα…..φυσικα ειναι ελευθεροι να ξεκολλησουν οσες τσιχλες θελουν….οπως κι εγω ειμαι ελευθερος να τους θεωρω μακακες!!!
Έχω ακούσει κι εγώ κάποια (αρνητικά) για τους Atenistas, αλλά το σχόλιό μου είναι γενικότερο. Λες ότι όλοι κρίνονται. Αυτό προϋποθέτει μία ανώτερη αλήθεια με βάση την οποία κρίνονται. Δηλαδή προϋποθέτει έναν αντικειμενικό διαχωρισμό του καλού από το κακό. Προσωπικά, ως μηδενιστής, δεν θεωρώ ότι καμία άποψη είναι πιο σημαντική ή πιο αληθινή από κάποια άλλη. Και ως μηδενιστής επίσης, θεωρώ ότι είναι ανώφελο, ακριβώς επειδή θεωρούμε ότι η δική μας γνώμη είναι πιο καλή ή πιο αληθινή, να δρούμε αρνητικά απέναντι στην διαφορετική ή αντίθετη άποψη!
Στο παρόν θέμα τώρα, αν οι Αtenistas έπαιρναν θέση γι’αυτά που εσύ θεωρείς σημαντικά, δεν θα ήταν οι Atenistas, αλλά θα ήταν κάτι άλλο το οποίο θα μπορούσε να λέγεται ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ ή Οικολόγοι Πράσινοι! Δεν έχω καμία ανάμιξη και δεν κρίνω τα θετικά και τα αρνητικά τους, αλλά πάντως οι Atenistas είναι αυτοί που είναι και είναι απολίτικοι, γιατί τοιυς αρνείσαι το δικαίωμα να είναι απολίτικοι ή να μην μπλέκουν στα θέματα που εσύ θεωρείς σημαντικά! Μπορεί κάποιοι από αυτούς μάλιστα να συμφωνούν μαζί σου (και βέβαια κάποιοι να διαφωνούν) γι’αυτά που λες, απλά επιλέγουν να μην το σχολιάζουν στο πλαίσιο των Atenistas!
Κοίτα να δεις Γιώργο. Ήδη με το πρώτο σου σχόλιο με έκρινες. Και δικαίωμα σου. Αλλά είναι αντίφαση να με κρίνεις λέγοντας μου ότι ενδεχομένως κακώς κρίνω κάποιους άλλους γιατί δεν πρέπει να κρίνουμε. Δεν βρίσκεις; Σαν αυτό που λέμε «όλα είναι σχετικά και σε αυτό είμαι απόλυτος»
Και να τους κρίνεις είσαι ελεύθερος. Κι εγώ είμαι ελεύθερος να σε κρίνω.
Απλά, αυτό που εγώ κρίνω λοιπόν είναι ακριβώς η φράση «όλοι στο τέλος θα κριθούν», γιατί δεν πιστεύω στην απόλυτη αλήθεια!
Όσο μακάκες είναι αυτοί που ξεκολλάνε τσίχλες, άλλο τόσο είναι και όλοι οι υπόλοιποι που είναι ταγμένοι σε έναν μεγάλο ή μικρό σκοπό.
Άποψή μου πάντα, ως μηδενιστή-αναρχικού, πεσ’τε με όπως θέλετε…
Αυτό που μου έκανε την χειρότερη εντύπωση πάντως με τους Atenistas είναι ότι ενώ την Πρωτοχρονιά είχαν πάει να γιορτάσουν με τους μετανάστες στις «δύσβατες γειτονιές» της Αθήνας, τώρα δεν έχουν τίποτα να πουν για τους μετανάστες απεργούς πεινας…
ΥΓ: πάντως ταιριάζουν περίφημα στον ελάχιστο κύριο Καμίνη…
Μα καλά κανείς δεν κατάλαβε οτι είναι το χερι του gentrification; Με το να φωτογραφίζονται στα σπίτια ξενιτεμένων ή άγνωστων κληρονόμων εξασφαλίζουν την χρησικτησία και άρα σε 10-12 χρονάκια ο μεγαλονταβατζής που βρίσκεται πίσω τους ξεμπερδεύει με τα μόνο ακίνητα που δεν θα μπορεούσε να αγοράσει αλλιώς (πάμφτηνα με την εξαθλιωση του κέντρου)και να χτίσει τα τέρατα που χρειάζονται ολόκληρα τετράγωνα…
Πως αλλάζουν οι καιροί Αντώνη. Το 1964-67 κάποιες ομάδες Νεολαίας Λαμπράκη στις Σέρρες, μεταξύ άλλων καθαρίζαμε και τα πεζοδρόμια σε κάποιες γειτονιές και βάφαμε άσπρα τα κράσπεδα! Μεγάλη πρωτοβουλία τότε, έλαμπε η γειτονιά. Ξυπνούσαμε συνειδήσεις με το χαμόγελο, το 1-1-4, το τραγούδι και το πανηγύρι που στήναμε τις Κυριακές. Οι άνθρωποι εκεί για δεκαετίες μας θυμόταν. Η Ασφάλεια όμως μας κυνηγούσε και μας τραβολογούσε στα δικαστήρια για… «ρύπανση οδών»!!! Όλη εκείνη η ηγετική ομάδα της Νεολαίας πήγαμε εξορία για χρόνια. Το πληρώσαμε ακριβά! Κοίτα να δεις που τώρα έρχονται τούμπα τα πράγματα και κάποιοι με την ίδια πράξη θέλουν να κοιμίσουν συνειδήσεις….
Aρίμπα Aτενίστας!
Bίβα λα ρεβολουσιόν!
Nο τσιχλοπασαράν!
Βίβα λα ρεσω-λουσιόν (στην Κοτζιά)
Ο κόσμος χάνεται κι η τσίχλα ξύνεται!!!
Διαβάστε και εδώ ένα σχετικό κείμενο:
http://derveniotis.wordpress.com/2011/01/11/%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B7-%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-atenistas/
Επειδή διαβάζουν κ’οι Ατενίστας, να τους αφιερώσω ένα τραγουδάκι.
Καταπληκτική η φωτογραφία με τον κυνηγό. Και πολύ καλό άρθρο.
Φιλε μου,
Προσωπικα πιστευω οτι εχεις ορισμενα σωστα σημεια στα οσα γραφεις, μεγαλο μερος των οποιων το χανεις με την ειρωνεια σου. Αυτα που αναφερεις ειναι η ΑΠΟΛΥΤΗ λογικη του ‘αφου δε μπορω να αλλαξω το υψηλοτερο σκαλι της σκαλας, δεν εχει κανενα απολυτως νοημα να αλλαξω κανενα απο τα υπολοιπα χαλασμενα σκαλια’… Θα σε παραπεμψω να δεις ενα ντοκυμανταιρ ονοματι ‘The Cove’,που εχει να κανει με μαζικες σφαγες δελφινιων στην Ιαπωνια. Εκει λοιπον, ρωταται ο ανθρωπος που πρωτοστατει εναντια στις σφαγες: ‘Πιστευετε οτι ειναι τοσο σημαντικο θεμα τα δελφινια, οταν ανθρωποι διπλα μας πεφτουν νεκροι καθημερινα?’. Η απαντηση που λαμβανει ειναι η εξης: ‘Αν δε μπορουμε να κανουμε καλα κατι τοσο μικρο οπως λετε, οσο η σφαγη αυτου του ζωου, αν δε μπορουμε να σεβαστουμε κατι τοσο μικροτερο οπως λενε απο εμας οπως το δελφινι, πως περιμενετε να σεβαστουμε και να φτασουμε να νοιαστουμε και ποσο μαλλον να σωσουμε τον ανθρωπο? Απο κατι μικρο παντα αρχιζει κατι μεγαλο’.
Θεωρεις κατι μικρο τις τσιχλες και τον καθαρισμο και τη φροντιδα της πολης που ζεις? Ωραια, κανενα προβλημα, αποψη σου. Μη γελοιοποιεις ομως ανθρωπους που το κανουν γιατι κινδυνευεις να βρεθεις μερος της γελοιογραφιας.
Έχω ασχοληθεί με μικρά πράγματα κυρίως στην γειτονιά μου. Αν στα απαριθμήσω θα δεις ότι είναι πολλά, συνεχή και πολύ κουραστικά. Συνεπώς αυτό που αναφέρεις ως θέση δεν με βρίσκει αντίθετο και μάλιστα στην πράξη. Όμως κάθε συλλογικότητα ανθρώπων δεν κρίνεται από μία πράξη αλλά από το ισοζυγίο και συνισταμένη των πράξεων της σε συνδυασμό με αυτό που προβάλει ως προφίλ της προς τα έξω. Εκεί θα επιμείνω ότι οι atenistas δεν έχουν να πουν κάτι ουσιαστικό. Γενικά ποτέ δεν ασχολήθηκα να τους κριτικάρω. Αλλά αυτό με τις τσίχλες ήταν μια υπερβολή που φώτισε την ταυτότητα των atenistas. Για να μην σχολιάσω τι σημαίνει να ξεκολλάς αυτοκόλλητα από τους τοίχους όταν αυτός είναι ο μόνος τρόπος παρουσίασης απόψεων κάποιου κόσμου, ενώ οι «από πάνω», μας μιλάνε κάθε μέρα από τα κανάλια.
Μπράβο μπράβο μπράβο!!Αμάν πια.. επόμενη δράση να πετάξουν παγάκια στη θάλασσα για να καταπολεμήσουν το λιώσιμο των πάγων ή να ανάψουν κεράκια πάνω από τις σχάρες εξαερισμού του μετρό ζητώντας εγκατάσταση αιολικών ανεμιστήρων..
Η πρωτοβουλία τους είναι θετική, αλλά αυτή θα πρέπει να συνδυαστεί και με την καταπολέμηση της ρίζας του κακού, που δεν είναι άλλη από το καπιταλιστικό σύστημα, ειδικά με την τελευταία νεοφιλελεύθερη εκδοχή του, που πλέον βιώνουμε και στη χώρα αυτή.
Αν δεν αντισταθείς απέναντι σε ένα σύστημα που σαν στόχο του έχει αποκλειστικά το κέρδος και όχι την ανθρώπινη ύπαρξη, που διαφθείρει την ανθρώπινη ηθική κάνοντάς μας άρπαγες και πλεονέκτες, που δημιουργεί απίθανες οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες, φτώχεια, πολέμους, επιδημίες, καταστροφή του πλανήτη, αφανισμό τόσων οργανισμών από τη χλωρίδα και την πανίδα, τότε όσες τσίχλες και να ξεκολλάνε, όσα ρέματα και να καθαρίσουν δεν έχει κανένα, μα κανένα, νόημα.
Όπως είπε και η partizanna: «Ο κόσμος χάνεται κι η τσίχλα ξύνεται!!!»
To na xekinisei kaneis apo tis tsihles einai mallon katahra thema aisthitikis proteraiotitas,to na epilexei na symmetashei se perissotero agressive draseis kai pali thema aisthitikis einai opou mallon ehei na kanei me dynamikes kai activistikou typou diadiloseis opos ferte piso ta klemmena -alites politikoi (pou emeis as psifizame tosa hronia)klp
Prosopiki mou apopsi :I Bastille kai to Goudi mas peftoun kommati avola,to na arpaxoume ta sfyrodrepana i akoma ta pio moderna alyssopriona einai kommataki apanthropo ,to na arhisoume na xynoume toihous kai pezodromia mallon to vlepo pio ameso kai giati ohi telika epivooithitiko gia ti meiosi tou stress…Proteino afova epitrapei to kynigi tis tsiklas kai tis afissas olo to hrono.
Be good
Ο καθένας ας κάνει ότι μπορεί για την Ελλάδα. Οποιοι μπορούν ας πιάσουν τους πολιτικούς που εξέλεξε η πλειοψηφία, με τις πέτρες, ας φέρουν πίσω τα λεφτά που μας παίρνει το ίδιο το Κράτος απο τους μισθούς/συντάξεις, ας κλείσει το χρέος. Οποιοι μπορούν ας πιάσουν τον Ομέρ Πριόνι και να τον πλακώσουν στις καρπαζιές που ξήλωσε τα πάρκα/δένδρα.
Οι άλλοι που δεν μπορούν να κάνουν όλα αυτά, αλλά και που δεν θέλουν απλά να φωνάζουν στις πορείες (φωνή βοοντος εν τη ερήμω) και να καταπίνουν τα νομοσχέδια που περνάνε οι πολιτικοί μας αμάσητα, καθαρίζουν τα πεζοδρόμια απο τις τσίκλες που οι υπόλοιποι γκρινιάρηδες φτύνουμε.
Η βγάζουν τις αφίσες απο τους τοίχους.Η λερώνονται με χώματα για να φυτέψουν δένδρα στη Πάρνηθα. Σε λίγο θα μας πλένουν και τους δρόμους.
Ας κάνει ο καθένας ότι μπορεί για το κοινωνικό σύνολο.
καλεεεεεεεεε! Αυτοί πήραν και βραβείο στο «Άνδρας της χρονιάς» του περιοδικού ΣΤΑΤΟΥΣ!!!!!Το βλέπω τώρα στο ΣΤΑΡ!Ήμαρτον….
Κάποιοι εδώ απαντάνε με το στερεότυπο ότι όσοι κριτικάρουν τους ατενίστας το κάνουν γιατί είναι μόνο με την δράση για τα μεγάλα πολιτικά ζητήματα. Κάνουν λάθος. Το ερώτημα δεν είναι αν κανείς πρέπει να καθαρίζει τσίχλες από τα πεζοδρόμια ή να παλεύει κατά του συστήματος. Το ερώτημα είναι αν η δράση για την πόλη είναι ειλικρινώς για την πόλη ή life style. Αν κάποιος κάνει το πρώτο, τότε ασχολείται με όλα τα ζητήματα και δεν αφήνει απ’ έξω τα σοβαρότερα τα οποία προϋποθέτουν και σύγκρουση με υπηρεσίες και πολιτικές. Αν κάποιος κάνει το δεύτερο, τότε προφανώς περιορίζει τη δράση του στο να ξεκολλάει αυτοκόλλητα, να σβήνει συνθήματα και να καθαρίζει τσίχλες. Δικαίωμα του, όπως και δικαίωμα των υπολοίπων να το κρίνουν. Θα χαρώ να διαψευσθώ αν ποτέ οι atenistas παρουσιαστούν σε ένα μεγάλο ζήτημα της πόλης. Επειδή όμως δεν το περιμένω και ήδη ξέρω από περιπτώσεις ότι αποφεύγουν την επαφή με τα υπαρκτά κινήματα πόλης όπως ο διάολος το λιβάνι επιτρέψτε μου να είμαι επικριτικός. Και με το δικαίωμα που μου δίνει το γεγονός ότι από το 2006, πολύ πριν τους atenistas κάνω πάρα πολλά μικρά πράγματα για την πόλη μου.
Ειλικρινά κρίνεις τους ανθρώπους από τις πράξεις τους, αλλά γνωρίζεις τους ίδιους τους ανθρώπους που κρίνεις τις πράξεις τους; Κανένας από τους σχολιαστές δεν έκανε τον κόπο να προσεγγίσει την ομάδα έστω και από περιέργεια για να δεί αν όντως είμαστε μαλάκες ή ύπουλοι σκλάβοι του συστήματος και του real estate. Απλά κρίνει συγκεκριμένες δράσεις, αγνοώντας τα τρόφιμα που μαζέψαμε σε συνεργασία με τους γιατρούς του κόσμου τα χριστούγεννα για τις άπορες οικογένειες, την συλλογή ρούχων και κουβερτών για τους άστεγους και τους μετανάστες, ακόμη και την αλλαγή του χρόνου παρέά με ένα δύσκολο και πολλές φορές άγριο κομμάτι αυτής της πόλης.Σίγουρα κάποιες δράσεις στην εποχή της κρίσης φαίνονται ηλίθιες στα μάτια των σχολιαστών, αλλά αυτό δείχνει και τον ερασιτεχνισμό που έχουμε ακόμη ως ομάδα. Τόσο κακό είναι να θέλεις να αλλάξεις το άμεσο περιβάλλον σου; Πρέπει οπωσδήποτε να είσαι υποκριτικά ταγμένος στις μεγάλες ιδέες, που προτάσσουν τα κόμματα; Πως πραγματικά ξέρετε ο καθένας πως δραστηριοποίηται πολιτικά έξω από την ομάδα; Κρίνοντας από τις δράσεις είμαστε σύμφωνα με τους σχολιαστές απολίτικοι; Γιατί; Επειδή δεν χρησιμοποιούμε τη βία σαν μέσο έκφρασης μας; Η βία το μόνο που προσέφερε σε αυτούς που την χρησιμοποιούν είναι καταστολή, και κατά την ταπεινή μου γνώμη αυτό δεν είναι και αρκετά έξυπνο.
Επιτυχία είναι να προσεγγίσεις όσο περισσότερο κόσμο μπορείς και πολλές φορές να τους δείξεις ένα κομμάτι αυτής της πόλης που αγνοούν. Μετα την συγκέντρωση στην πλατεία Κοτζιά ένας κόσμος που αγνοούσε τις περιοχές κάτω από την ομόνοια ήρθε μαζί μας στην πορεία που έγινε και αρκετοί διαπίστωσαν ότι ο ξένος δεν είναι ο εχθρός μας αλλά, άνθρωποι σαν και μας που απλά θέλησαν μία καλύτερη ζωή από αυτή που τους προσφερόταν στην πατρίδα τους.
Πόσοι από τους σούπερ αριστερούς κυκλοφορούν στην Αγησιλάου και στη Γερανίου; πόσοι από αυτούς μιλούν για τα αφεντικά των τριακοσίων μεταναστών που δεν τους ασφάλιζαν, ή για τις υπηρεσίες που θα έπρεπε να ελέγχουν τους εργοδότες που όλοι αυτοί οι άνθρωποi δουλεύουν;
Όποιος θέλει λοιπόν να κρίνει δίκαια ας κάνει τον κόπο να έρθει σε κάποια δράση μας απλά και μόνο για να μας γνωρίσει, δεν είναι ανάγκη να δράση και να φέρει τον ευατό του στην ηλίθια θέση που βρισκόμαστε εμείς.
Τέλος πάντων εγώ τη γνώμη μου την είπα. Και αν κάποιοι τη θεωρούν λάθος και επειδή δεν την έχω μόνο εγώ, θα συνιστούσα να ληφθεί ως κριτική στα υπόψην. Δεν σημαίνει ότι είναι απριόρι σωστή αλλά ίσως βοηθήσει κάποιο κόσμο να δει πως τον βλέπει κάποιος άλλος κόσμος που συμμετέχει ενεργά σε κινήματα πόλης.
«Πόσοι από τους σούπερ αριστερούς κυκλοφορούν στην Αγησιλάου και στη Γερανίου; πόσοι από αυτούς μιλούν για τα αφεντικά των τριακοσίων μεταναστών που δεν τους ασφάλιζαν, ή για τις υπηρεσίες που θα έπρεπε να ελέγχουν τους εργοδότες που όλοι αυτοί οι άνθρωποi δουλεύουν;»
Eεεε… όλοι οι αριστεροί που ξέρω. Αντίθετα, τα θέματα που αναφέρεις είναι αυτα που οι atenistas αποφεύγουν σαν το διάολο. Ρώτα τους έτσι για πλάκα αν θα προσφέρανε κουβέρτες κλπ ΤΩΡΑ που γίνεται η απεργία πείνας των 300.
Οι ατενιστας ειναι αυτοι που πινοντας φρεντουτσινο θα δουν το δημοτικο υπαλληλο να κοβει το δεντρο και και αμεσως μετα θα πανε να σφουγγαρισουν το πεζοδρομιο.
οι ατενιστας ειναι αποκυημα της αρρωστημενης φαντασιας των cool hunters.οι ατενιστας νοιαζονται θεωρουν δεδομενη την αυθαιρεσια και την ασχημια και παλευουν να την πλασαρουν με τρεντι τροπο.ε λοιπον ουτε η ασχημια ειναι δεδομενη ουτε η αυθαιρεσια.
αν ο ατενιστας στα βραβεια του status οταν παει να σηκωσει το τιμημενο ευχαριστωντας πρωτα τον κωστοπουλο δει μια τσιχλα κολλημενη στο πλατω θα την ξεκολλησει η εκει ειναι αρκετα ομορφα ολα και δεν χρειαζεται?
@στεργιο
εσεις της νεολαιας λαμπρακη που εξοριστηκατε κεφαλαιοποιησατε τη νεανικη σας αφελεια με δανεια στο δντ 35 χρονια μετα.με αποκρατικοποιησεις και περικοπες.και οι πιο ρομαντικοι με περφρουρημενες πορειες μιση ωρα πριν απο ολες τις αλλες για να στελνετε φολκλορ καρτ ποσταλ στον μπομπολα κ στον κυριακου.
το οτι σας κυνηγουσαν αντι να σας διαφημιζουν ειναι η μονη διαφορα της χουντας απο τη ‘δημοκρατια’.αλλο ειναι να εχεις συνταγματαρχη αρχηγο και αλλο επικοινωνιολογο.
στις διαδηλωσεις οι συνταγματαρχες μιλουσαν για αναρχικα στοιχεια και τωρα οι πολιτικοι λενε οτι θα ηθελαν και αυτοι να συμμετεχουν στις πορειες.ειναι απλα η εξελιξη του λαικισμου και της ρητορικης.το πολιτευμα το ιδιο ειναι απλα τωρα στα εδρανα καθονται οι τοτε εξοριστοι.
για συνταγματικες ελευθεριες ουτε λογος.ελευθεριες ισως, οχι ομως συνταγματικες.
πολιτικη ειναι η συμμετοχη στα κοινα. 3000 χρονια πριν το ειπαν οι αρχαιοι Ελληνες αλλα καποιοι ακομα να το καταλαβουν. αμα δε δηλωσεις μαρξιστης,αριστερος,δεξιος,χουντικος,κομμουνιστης δεν θεωρεισαι πολιτικο ον..οσο για τη δραση με τις τσιχλες εισαι τοσο ασχετος που δεν ρωτησες να μαθεις τι εγινε μετα απο αυτο. Σε πληροφορω λοιπον οτι ο Δημος εκτεθηκε και εστειλε συνεργεια μετα απο λιγο καιρο να ανακαινισει το πεζοδρομιο. επισης το οτι μας βγηκε ο κωλος να ξυνουμες τσιχλες ηταν ενα μηνυμα προς τους συμπολιτες μας οτι δεν ειναι τοσο δυσκολο να ριξουν τη γαμημενη την τσιχλα τους στα σκουπιδια και να φροντισουμε ολοι ναναι η Αθηνα πιο καθαρη. τελος για καποιον που λεει οτι ο ανεργος δε νοιαζεται να ξυσει τσιχλες,τον πληροφορω οτι στους ατενιστας υπαρχουν πολλοι ανεργοι. αλλα αντι κυριακη πρωι να πηγαινουν για καφε οπως κανει η πλειοψηφια των Ελληνων ανεργων, πανε και ξυνουν τσιχλες. βλεπεις φιλε και ο ανεργος οπως ολοι οι Ελληνες εχουν δικαιωμα σε μια καθαρη πολη.