Στην Τρόικα μαλάκας και στον μετανάστη μάγκας

Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα ήταν το ιδεολογικό δίλημμα που μας είχε θέσει προεκλογικά ο σημερινός πρωθυπουργός. Και κανείς δεν μπορεί να τον κατηγορίσει ότι μας κορόιδεψε καθώς δεν θυμάμαι να το είχε απαντήσει. Προφανώς τώρα γνωρίζουμε ποια ήταν η απάντηση.

Κι εγώ όπως και όλοι μας πιστεύω έχουμε μείνει άναυδοι με την έξαρση της εγκληματικότητας. Ποιος να το περίμενε ότι με το ένα εκατομμύριο ανέργους, τη συρίκνωση της οικονομίας, τη γενίκευση της φτώχειας και την απώλεια κάθε ελπίδας ότι αύριο μπορεί να είναι μια καλύτερη μέρα, θα καταλήγαμε στη ραγδαία άνοδο της εγκληματικότητας και με μορφές εξαιρετικά βίαιες. Έχω πέσει απ’ τα σύννεφα.

Νομίζω θα συνταχθώ κι εγώ με αυτούς που πιστεύουν ότι αυτό που λείπει είναι περισσότερη αστυνόμευση. Με περισσότερη αστυνομία και πιο ελεύθερη να δράσει κατά των εγκληματιών είναι βέβαιο πως θα μειωθεί η απόγνωση και η πείνα και θα σταματήσει η εγκληματικότητα. Οι άνθρωποι θα πεθαίνουν ήσυχα, ήσυχα στη γωνιά τους. Και θα γίνουμε και η πρώτη χώρα στην ανθρώπινη ιστορία που με αύξηση της φτώχειας είχε μείωση της εγκληματικότητας. Η άλλη λύση είναι η κυβέρνηση να καταφέρει να μας βγάλει γρήγορα από την κρίση.

Παρακολουθώ κι εγώ τη δράση των χρυσαυγητών και διάφορων νοικοκυραίων στο πλάι τους που βρήκαν ευκαιρία να λεονταρίσουν τσάμπα κατά ανυπεράσπιστων ανθρώπων. Όλο και περισσότερο καταλήγω στο ότι μάλλον η Ελλάδα μετά από 3000 χρόνια ιστορίας έκλεισε τον κύκλο της και βρίσκεται ξανά εκεί απ’ όπου ξεκίνησε. Στις ρίζες της. Τον πρώιμο ανθρωποπίθηκο. Αυτό κι αν είναι αποανάπτυξη…

Απ’ ότι καταλαβαίνω από το όλο σκηνικό, την ελεύθερη βία των χρυσαυγητών, τη συνεργασία της αστυνομίας, το τσάκισμα των διαδηλωτών και τη χαμογελαστή αδιαφορία της κυβέρνησης έχουμε διολισθήσει σε φάση χούντας στην οποία δεν διώκεται προς το παρόν το φρόνημα. Η κυβέρνηση απλώς απολαμβάνει να είναι στην Αθήνα οι ληστές της Τρόικα και η κοινωνία να σπαράσσεται από το έγκλημα και τη φασιστική βαρβαρότητα. Άλλωστε η αυτοδικία των χρυσαυγητών συμβαδίζει με την ιδιωτικοποίηση δημόσιων υπηρεσιών. Οι μπάτσοι θα παραμείνουν στο δημόσιο μόνο ως σώμα καταστολής διαδηλώσεων.

Καλά βαθιά μεσάνυχτα να έχουμε. Ο πολιτισμός σταματά εδώ….

Kαι μια καλή σχετική ανακοίνωση από την Ανοιχτή Πόλη


Advertisements
    • erodotos
    • 13 Μαΐου 2011

    Μπράβο και εύγε!

    http://www.erodotos.wordpress.com

  1. Πολύ σωστός.

    Καμένες Καρδιές

  2. Πολύ καλό μεγάλε/η!

    Αναδημοσιεύω!

  3. Όπως πάντα. Μια εικόνα (σου)…

  4. Εικόνες μεστές νοήματος. Μπράβο και ευχαριστώ. Ιδίως χρήσιμη βρίσκω την εικόνα-αφίσα ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ 🙂 Κυκλοφορώ τον σύνδεσμο!

  5. Εύγε!

    • kyros
    • 13 Μαΐου 2011

    eno otan pernages apo tin axarnon kai se leontarizane oi xenoi den etrexe tipota…pigaine na ziseis ena mina ,an tin vgakeis,stis perioxes pou myrizoun thanato kai ela na mas xanaoeis tis entyposeis sou…den leo oti i via einai lysi alla filarako kapote koimamastan me anoiktes tis portes kai den fovomaste na perpatisoume ston dromo eleftera..den leo oti ftaine ki aytoi pou den exoun na fane kai skotonoun gfia na zisoun alla polu perissotero den ftaio ego

  6. Kάποτε διαδήλωνα κατά του πολέμου στο Αφγανιστάν. Ήμασταν λίγοι. Η πλειοψηφία ήταν στον καναπέ της. Μετά ήρθαν οι Αφγανοί πρόσφυγε που μέχρι τότε δεν τους γνωρίζαμε. Έτσι βρέθηκα εγώ που ήμουν από τους λίγους που διαδήλωνα κατά του πολέμου να απολογούμαι σε όσους ήταν στον καναπέ τους γιατί «γεμίσαμε Αφγανούς».
    Μετά διαδήλωνα κατά των συνθηκών που περιορίζουν την μετακίνηση των μεταναστών εντός της ΕΕ, όπως σήμερα το Δουβλίνο ΙΙ. Κατά του να φυλακίζουμε δηλαδή εντός της χώρας μας, όσους μετανάστες και πρόσφυγε μπαίνουν σ εαυτήν χωρίς χαρτιά. Τώρα η χώρα έχει χιλιάδες ανθρώπους εγκλωβισμένους που με την κρίση δεν μπορούν να βρουν καν μια δουλεία για να φάνε και πρέπει πάλι εγώ να απολογηθώ…

    Να απολογηθούν όσοι από τον καναπέ τους φτιάξανε μια χώρα αδικίας και φτώχειας, όσοι αδιαφορήσανε όταν δεν έπρεπε και σήμερα σαν κακομαθημένα παιδιά ζητάνε τα ρέστα γιατί τα πράγματα έχουν γίνει σκατά, χάρη και στη δική τους αδιαφορία…

    Οι μετανάστες όπως και οι έλληνες είναι κάθε είδους άνθρωποι. Όπως εγώ δεν είμαι το ίδιο με τα καθάρματα τους χρυσαυγήτες έτσι και ο κάθε μετανάστης δεν είναι το ίδιο με τους φονιάδες του ανθρώπου.

    Όσο για την γειτονιά, κανένας δεν ξεκίνησε από 10.000 χιλιόμετρα μακρυά για να πάει να μείνει στην Αχαρνών. Στο Μπεβρλι Χιλς ίσως, αλλά στην Αχαρνών όχι. Συνεπώς αν θες να μάθεις γιατί οι μετανάστες καταλήγουν μαζικά σε συγκεκριμένες γειτονιές, ρώτα τους Έλληνες και τις κυβερνήσεις. Αυτοί ξέρουν το γιατί. Business as usual…

    • Ακριβώς!

    • Tα είπες όλα φίλε μου…Μπορεί άραγε κάποιος που έχει τυφλωεί από την βία και το σύστημα να ανοίξει τα μάτια του και να δει αυτό που κάποιοι βλέπουν εδώ και δεκαετίες…Δυστυχώς δεν νομίζω…Η μόνη ελπίδα μας είναι οι νέοι και τα παιδιά..τους άλλους τους έχω ξεγραμμένους 😦

    • netparga
    • 13 Μαΐου 2011

    Πολύ καλό

    Αναδημοσιεύω!

  7. Απόλυτα σωστός

    • illdog
    • 14 Μαΐου 2011

    oreos re file!

  8. τι μου θυμίζει η τελευταία αφίσα…
    μπράβο για το κείμενο

    • laurel
    • 14 Μαΐου 2011

    (…)έχουμε διολισθήσει σε φάση χούντας στην οποία δεν διώκεται προς το παρόν το φρόνημα(…)
    εδω εχεις λαθος.Μπορεις οντως να πιστευεις οτι θες?Γιατι εγω σαν αριστερη νιωθω μια μονιμη ανασφαλεια χωρις λογο. Γενικοτερα, στους χωρους των αριστερων και ειδικοτερα των αναρχικων,χωρις να παρανομεις εισαι κατηγορουμενος και πολλες φορες και χωρις κατηγοριες!Προσαγωγες, προληπτικες συλληψεις, συλλήψεις χωρις αποδεικτικα…Πόσα παραδειγματα τα τελευταια χρονια…Ειναι αυτό ελευθερια φρονηματος?

    • Ouf Pia
    • 14 Μαΐου 2011

    Αγαπητή Laurel θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το φρόνημα που αντιτίθεται στο κυρίαρχο και επιβεβλημένο φρόνημα-πρότυπο δεν είναι ευχάριστο και τείνει να στιγματίζεται και να περιθωριοποιείται. Είναι σαν τις εταιρείες που σε συνεντεύξεις σε ρωτάνε»που φαντάζεσαι τον εαυτό σου μετά απο 5 χρόνια» και ως εργαζόμενο σε γεμίζουν με «εταιρικές αξίες» για να σιγουρέψουν την αφοσίωσή σου σε αυτές.

    Αυτό που αναφέρεις με τις «προλητικές» προσαγωγές αριστερών ή τους ελέγχους σε δρόμους ανθρώπων που μοιάζουν ύποπτοι εμφανισιακά (είναι μελαχροινοί, έχουν γένια, ίσως είναι μουσουλμάνοι άρα κακοί γιατί ο ΜΠιν Λάντεν ήταν μουσουλμάνος και κακός) είναι έυκολα, αυθαίρετα και επικύνδινα επιχειρήματα ενός συστήματος που θέλει συνεχώς να αποπροσανατολίζει…Όταν σε σκοτώνει μετανάστης είναι τρομαχτικό, όταν σε σκοτώνει Έλληνας είναι λιγότερο τρομαχτικό. Η εθνικότητα μεταβάλλει τη βαρύτητα της πράξης ή ίδια η πράξη?

    • erodotos
    • 15 Μαΐου 2011

    http://erodotos.wordpress.com/2011/05/15/ellines-metanastes-toronto/

    Στο βίντεο αυτό εξιστορείται το βίαιο πογκρόμ κατά των Ελλήνων μεταναστών στο Τορόντο του Καναδά τον Αύγουστο του 1918. Οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες που επικράτησαν στην πόλη κατά τη διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου, οδήγησαν σε μια έκρηξη ρατσιστικής βίας, που για διάφορους λόγους επικεντρώθηκε στους Έλληνες μετανάστες της πόλης. Αξίζει να το δούμε και να προβληματιστούμε με όσα συμβαίνουν σήμερα, στην Αθήνα και αλλού…

    • Antifa 13
    • 16 Μαΐου 2011

    bravo! polu wraies douleies

    • agnus dei
    • 16 Μαΐου 2011

    Η διαπίστωση ότι «οι αλλοδαποί μετανάστες υπερεκπροσωπούνται στο πεδίο της λεγόμενης σοβαρής (βαριάς) εγκληματικότητας σε σχέση με την αναλογία τους στον πληθυσμό της xώρας» βασίζεται σε συγκεκριμένα στοιχεία:

    http://list.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=67859&catid=4

    Αν δεν ισχύουν αυτά τα στοιχεία (ότι δηλ. περισσότεροι από τους μισούς δράστες σκληρών εγκλημάτων στην Ελλάδα είναι αλλοδαποί) ή αν έχετε άλλα στοιχεία εσείς υπόψη σας, πολύ ευχαρίστως να τα ακούσουμε. Αλλά μέχρι τότε επιτρέψτε μας να πιστεύουμε ότι το να σε σφάξουν, μέρα-μεσημέρι, στο κέντρο της Αθήνας για μια ψωροκάμερα εξακολουθεί να μη συνηθίζεται για τους Έλληνες.

  9. Δεν αμφισβητώ τους αριθμούς. Όμως τα στοιχεία έχουν εκτός από την ποσοτική καταγραφή και ποιοτικά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα αν είχαμε στοιχεία για το πόσοι Έλληνες κάτοικοι της Κηφισιάς έχουν συλληφθεί για διάρρηξη και πόσοι Έλληνες κάτοικοι Περιστεριού θα καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι οι κάτοικοι του Περιστερίου ρέπουν προς το έγκλημα σε αντίθεση με αυτούς της Κηφισιάς που είναι καλοί άνθρωποι. Σωστά?

    Τα στοιχεία που αναφέρεις στις Ηνωμένες Πολιτείες τα λένε για τους μαύρους και τους Λατίνους. Είναι λοιπόν λογικό το συμπέρασμα των ρατσιστών ότι αποτελούν εγκληματικές φυλές?

    Παλιότερα αν διαβάσεις ιστορία τα ίδια έλεγαν για τους μικρασιάτες πρόσφυγες. Είχαν γίνει και διαδηλώσεις στην Αθήνα ενάντια τους. Γιατί κι αυτοί έκλεβαν. Τα ίδια και για τους Ρομά.

    Προφανώς και πάντα, η φτώχεια και ο κοινωνικός αποκλεισμός οποιασδήποτε κοινωνικής ομάδας την οδηγεί πολύ περισσότερο στο έγκλημα. Αν διώξουμε αυτή την ομάδα μια άλλη θα πάρει τη θέση της. Το ερώτημα είναι μήπως είναι ο πλούτος των λίγων και η φτώχεια των πολλών που γεννάει το έγκλημα και όχι το χρώμα του δέρματος?

    Ψάξε την έννοια «Αυτοπραγματούμενη Προφητεία». Αυτή είναι η απάντηση στο «γιατί;» του εγκλήματος από μετανάστες.

    Κατά τα άλλα η υψηλή εγκληματικότητα γελάει όσο εμείς ασχολούμαστε με τους φτωχοδιάβολους…

    • erodotos
    • 16 Μαΐου 2011

    Όταν καταδικάζεις μεγάλες μάζες ανθρώπων να ζουν παράνομα, είναι μάλλον επόμενο να κάνουν παρανομίες. Αυτός που πεινάει, ενώ δεν του έχεις δόσει καμιά δυνατότητα να εργαστεί, να ζήσει νόμιμα τι θα κάνει; δεν θα κλέψει; εσύ τι θα έκανες;

    http://www.erodotos.wordpress.com

    • agnus dei
    • 16 Μαΐου 2011

    Αν μου επιτρέπετε ένα ακόμα σχόλιο, εγώ δεν απέδωσα την εγκληματικότητα των αλλοδαπών στο DNA τους (χρώμα δέρματος και τα άλλα που λέτε). Όταν όμως είναι σαφές ότι κάποια βαριά εγκλήματα διαπράττονται περισσότερο από άτομα συγκεκριμένων προελεύσεων, θεωρώ σοβαρή την πιθανότητα να μεταφέρουν αυτά τα άτομα μορφές εγκλήματος και συναφείς νοοτροπίες από τις δικές τους χώρες. Δεν μπορεί να φταίνε λ.χ. μόνο οι χώρες υποδοχής Αλβανών μεταναστών για το ότι έχει γίνει διαβόητη διεθνώς για τη σκληρότητά της η αλβανική μαφία. Κάτι στραβό (ιστορικά, κοινωνικά, πολιτισμικά) θα πρέπει να υπάρχει στην Αλβανία την ίδια. Εμείς, ας πούμε, πώς παραδεχόμαστε ότι έχουμε προβλήματα, σαν τη διαφθορά, με ρίζες στην ελληνική κοινωνία και κουλτούρα;

    Μου κάνει εντύπωση επίσης ότι δεν βλέπετε τον εμφανή ρατσισμό σε κείμενα όπως το δικό σας, που υποτίθεται ότι τον καταγγέλουν. Σας ενοχλεί η ταύτιση των μεταναστών με τους εγκληματίες ανάμεσά τους, αλλά από την άλλη ταυτίζετε χαλαρά τον μέσο Έλληνα με τους χρυσαυγίτες. Και μη μου πείτε ότι δεν θα βρίσκατε χαρακτηρισμούς του τύπου «πρώιμος ανθρωποπίθηκος» αποκρουστικούς αν χρησιμοποιούνταν (έστω και «σατιρικά») εις βάρος των ξένων εθνοτήτων στις οποίες ανήκουν αυτοί οι εγκληματίες.

  10. Στο πρώτο που λες μας απαντάει η ίδια η σημερινή πραγματικότητα. Δεν υπάρχει ούτε μία φωνή που να λέει πχ, Να φύγουν οι τάδε μετανάστες γιατί έχουν κακές παραδόσεις με το έγγκλημα, αλλά να μείνουν οι δείνα που δεν έχουν. Συνεπώς εδώ δεν βρισκόμαστε μπροστά σε ένα πολιτισμικό ζήτημα, αλλά ζήτημα φτώχειας, υποστηρίζω εγώ.
    Ένα άλλο παράδειγμα είναι ότι στη δική μου γειτονιά, γίνονται κλοπές 80% από τοξικομανείς και κάποιες λίγες από Ρομά. Ελάχιστες από μετανάστες. Μάλιστα οι κλοπές από τοξικοεξαρτημένους γίνονται όταν τους διώχνουν από το κέντρο οι έξυπνοι οι μπάτσοι και φυσικά αυτοί έρχονται στις γύρω γειτονιές. Τέτοια λύση του προβλήματος. Όσα σου αναφέρω είναι τσεκαρισμένα καθώς κι εμένα με έχουν κλέψει μία και το συζητάω και με γείτονες. Tι πρέπει να πω εγώ? Να απελαθούν τα πρεζάκια και οι Ρομά?
    Για τον ανθρωποπίθηκο μιλάω για ένα βασικό λογο. Γιατί οι ακροδεξιοί που κάνουν τα πογκρόμ είναι ταυτοχρόνως οπαδοί του αρχαίου κλέους τρομάρα τους. Εγώ λοιπόν ισχυρίζομαι ότι όσα κάνουν πράγματι μας γυρνάνε στο παρελθόν της Ελλάδας. Όχι όμως στο 500 π.χ. όπως νομίζουν αυτοί, αλλά στην εποχή που και στην Ελλάδα ζούσε ο άνθρωπος του νεάτερνταλ και ακόμα πιο πίσω. Τότε που οι διαφορές λύνονταν έτσι.
    Δεν έχω πρόθεση ούτε να προσβάλω κανέναν, ούτε να χλευάσω τους λόγους που τον κάνουν να φοβάται. Μόνο ένα όριο έχω κι αυτό είναι η υποκρισία. Και όσοι βεβήλωσαν την μνήμη του νεκρού ανθρώπου με μαχαιρώματα και δολοφονίες και όσοι τους χαϊδεύουν είναι χειρότεροι και από υποκριτές. Εγώ αυτούς τους θεωρώ της ίδιας υποστάθμης με τα καθάρματα που δολοφόνησαν τον άνθρωπο για μία κάμερα όποιο χρώμα κι αν είχαν.

  11. http://exandasdocumentaries.com/
    βλ. χωρις πατριδα καμμια!
    καλησπερα!
    υγ.χαιρομαι για τη «γραφικη» μαχητικοτητα που συναντησα εδω μεσα…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: